Կախարդական թռչունը

Լինում է չի լինում մի թռչուն է լինում: Թռչունի անունը լինում է Պոնի: Այդ թռչունը

պետք է 3 օր հետո ձագ ունենար և երբ ձագը ծնվեց ձագի մայրիկը անունը դրեց

Պոնիստառկ: Ու մի այնգամ նա սովորեց թռչել և թռավ: Եվ մայրիկը

ասաց Տոնի մի գնա դու դեռ լավ չես թռչում:

  • Չէ ես լավ եմ թռչում և Տոնին թռչեց և կորավ մի անապատում: Եվ նա ասաց այս ուր եմ ընկել, մայրիկը երևի ճիշտ էր ասում: Ու այնտեղ մի կախարդ կար, նա բարի կախարդ էր: Եվ նա ասաց ես ամենաուժեղ կախարդն եմ և տոնին ասաց դե ինձ կարաս նենց կախարդես որ ես կարենամ ինչ ուզեմ անեմ օրինակ մեքենան նենց անեմ որ
  • թռչի կախարդը ասաց կարամ և նենց արեց որ տոնին կարողանա և նա կարողացավ ինմչ ուզել անել և նա ասաց ես ուզումէմ հայտնեմ տունը և նա – – հայնվեց տունը և մայրիկը ասաց ուրեյր տոնի տոնին ասաց ես կորա մի -անապատում մի կածարդը մոտեցավ ինձ ասաց նա ամենա ուժեղ կախարդն -է և ինձ նենց արեց որ ես իմչ ուզեմ անեմ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *