Ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում (փետրվար-մայիս)

1. Սովորողները բլոգներում պատմում-ներկայացնում են բնագիտության ուսումնական 3-րդ շրջանի նախագծերի մասին և տեղադրում բնագիտության բաժնի հղումը:

2. Մեր ուսումնասիրած ուսումնական նյութերից, ո՞րն էր ավելի հետաքրքիր և որը՞ դուր եկավ քեզ:

ինձ դուր է եկել մաքուր պահել մեր ոդը որովհետև ես սիրում եմ որ իմ քաղաքը մաքուր լինի

մելիսայի մասին

բույսի ագտակար հատկությունները

Մաքուր պահել մեր օդը

Աշնային տերևաթափ

Եվրասայի մասին հինգ փաստ

Աֆրիկայի մասին տաս փաստ

Բնագիտություն

3. Գործնական պարապմունքներից, որի՞ն ես մասնակցել և ի՞նչ ես սովորել։

Ես այս տարի սովորել եմ ։ Մելիսայի մասին բույսի ագտակար հատկությունները Մաքուր պահել մեր օդը Աշնային տերևաթափ Եվրասայի մասին հինգ փաստ Աֆրիկայի մասին տաս փաստ Բնագիտություն

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո ընտանիքում, բակում և շրջապատում։

Այո ։ Ինձ շատ է դուր գալիս բնագիտությունը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *